راهنمای رایگان خود را قبل از رفتن فراموش نکنید
نوشته شده توسط : محمد

به خودتان یک دفترچه ، یک ژورنال ، یک دفتر خاطرات ، مقداری کاغذ و هر چیز دیگری چسبیده و به نوشتن احساسات خود بپردازید. به محض اینکه این کار را کردید ، به فکر کردن در مورد آنچه می توانستید بطور تئوری انجام دهید تا این اتفاق رخ ندهد یا شما را از احساس چنین کاری متوقف کند.

4- هوای تازه بدست آورید
این کم ارزش است و همه ما آن را بطور کامل تصور می کنیم ، اما واقعاً بیرون رفتن از خانه شما و پیاده روی می تواند واقعاً سودمند باشد. این باعث می شود که شما در آفتاب (امیدوارانه) در خارج از خانه باشید و دیدن کلیه زندگی در هنگام قدم زدن می تواند واقعاً زمین گیر و آرام باشد.
باور کنید ، اگر درگیر مشکلات بد زندگی خود هستید ، یک جفت کفش ورزشی را بگیرید و پیاده روی کنید. به علاوه ، این برنامه رایگان است. نمی توانید بهتر از این بگویید ، می توانید؟

5- مقداری ورزش کنید
این در واقع بخشی از مرحله قبل است ، اما به عنوان کسی که وقتی به احساسات ماسوکسیستی می پرداخت ، به ورزشگاه به عنوان کاری که مردم انجام می داد نگاه می کرد ، در واقع می توانم بگویم که اکنون از آن لذت می برم.

شما حتی لازم نیست که در یک سالن ورزشی مجلل مشترک شوید - با هدفون خود در محل حول و حوش قرار بگیرید و یا برخی از جعبه های سنگین را بلند کنید تا صدای ماهیچه ها بیشتر شود.

جایزه: انجام هرگونه بلند کردن سنگین جعبه ها یا وارد کردن ورزش در کارها باعث می شود خانه شما تمیزتر و جذاب تر به نظر برسد ، همچنین باعث می شود ظاهر و زیبایی بهتری داشته باشید.

6. با خود رفتار کنید
متنفر بودن از زندگی شما می تواند فرسود کننده باشد و منظورم این است که به معنای واقعی کلمه است. این انرژی را از شما تخلیه می کند تا زمانی که تمام کارهایی را که می خواهید انجام دهید در بستر با بستنی بستنی و پنج فصل آخر یک برنامه تلویزیونی در نتفلیکس قرار دهید.

بنابراین ، یک چیز خوب برای حفظ روحیه شما می تواند خود را معالجه کند.

زندگی خیلی کوتاه است ، به هر حال ، خودداری از برخی رفتارها. برو آن فیلم را ببینید که در سینما بسیار جذاب به نظر می رسد ، ژلاتو را با یک دوست بگیرید ، ناخن های خود را رنگ کنید ، هرچه باعث خوشحال شدن شما شود ، این کار را انجام دهید. شما سزاوار آن هستید

در اینجا ایده های بیشتری برای الهام بخشیدن به شما وجود دارد: 30 راه برای خودتان بدون هیچ اهمیتی




:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: